ProletKult

Akvarium, Nautilius Pompilius, DDT, Kino, Bashlaciov…


Ieri intalnisem in strada pe unul din membrii unei vechi trupe de rock rusesc de prin partile noastre: Mifoga, am obtinut chiar si un disc cu ceva inregistrari la chitara. Versuri destul de bune, concurand chiar cu asa legende cum sunt : Akvarium, Nautilius Pompilius, DDT, Kino, Bashlaciov etc.care de fapt apartine unei epoci de aur ai contraculturii sovietice.

Din pacate, epoca liberalismului, care venise in anii perestrocii nu a reusit sa nasca creatii cel putin apropiate cu ceea ce am avut candva. In acest caz nu ne ramane decat sa ne delectam cu ceea ce a mai ramas. Pacat de noua generatie care se ineaca in gunoiul muzicii de doi bani.

Standard

2 gânduri despre „Akvarium, Nautilius Pompilius, DDT, Kino, Bashlaciov…

  1. Dorea zice:

    L-am intalnit si eu, pur ocazional, pe acest om care s-a ascuns cu modestie in spatele pseudonimului Vik. Foarte cult, foarte atent, mi-a lasat o impresie de neuitat. Am vorbit despre „splendoarea si mizeria” muzicii de pe la noi si de-aiurea, despre Chisinaul de acum si de altadata. Am descoperit cu uimire ca a fost si el candva student la medicina. Pana la urma ne-am despartit si eu am avut senzatia ca totusi exista si intamplari fericite si ca poate filmele astea americane cu intalniri de basm nu sunt chiar asa de stupide…Ah, da, si discul! Desigur nu am sta mult pe ganduri si l-am luat. Muzica buna si unica, as spune chiar, o sa ma pot lauda cu un disc de elita in colectia mea 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

