Politica

Scriitorii moldoveni şi-au băut creierii…


Tastatura la care scriu a fost în pericol de moartea. M-ai nu am vomitat adineauri pe ea când am citit şocat titlul unui post, în după amiaza asta: „Preşedintele PLDM, Vlad Filat a primit mulţumiri din partea Uniunii Scriitorilor, pentru sprijinul acordat la organizarea Festivalului Naţional de Epigramă „Donici, cuib de-nţelepciune”” …

Mai mare mârşăvenie din partea „inteleghenţiei” locale, cu creierii alcoolizaţi, nici nu era de aşteptat. Uite, cât de puţin îţi trebuie dacă vrei să devii un „erou naţional”. şi să ţi se dedice poezii: O sticlă cu vodka şi ceva zacuscă…

Standard

3 gânduri despre „Scriitorii moldoveni şi-au băut creierii…

  1. Mă Racule, ești atât de penibil încât mi-e greu să-mi dau seam cum cândva ți-am putut strânge mâna. Ai avut noroc de Roșca, că de nu era el ajungeai mult mai rău decât sărmanul pe care l-ai postat în poza de pe blog. Muritor de foame, care aștepta un seminar de la Institutul muncii pentru „a mânca mult și bun”.

    Apreciază

  2. 2Alex,

    Opa-na,

    Cozer, da eu te credeam un viitor al politicii moldave, dar care mai trebuie lustruit,
    iar tu esti un simplu retardat ca si actualii (si fostii) tai colegi poltici.
    Daca ai ajuns sa atci persoana, ci nu ideea.

    Racu e racu – asa a ivatzat el sa atce persoana,
    tu doar nu esti nomenKlaturist, aaa da …
    pardon dupa modul de exprimare ESTI!

    Apreciază

Lasă un răspuns

