Politica

ONG-urile se implică în campanie lansând zvonuri murdare


„Promo-Lex” s-a avântat în campanie electorală difuzând informaţii false despre concurenţii electorali. În cadrul unei conferinţe de presă reprezentantul asociaţiei afirmă că „unii observatori din teritoriu” au observat că în cadrul unei întâlniri a populaţiei cu viceprim-ministru Iurie Roşca, ar fi fost distribuite „bere şi covrigi”. Să râzi şi să plângi! Până unde poate ajunge cretinismul şi imbecilitatea unor reprezentanţi ai „societăţii civile”, conectaţi la diverse partide politice.

promolexPoate nu aş fi atât de revoltat dacă nu aş fi prezent personal la acest eveniment.

Delegaţia de la Chişinău a sosit cu două vehicule (în total 4 persoane). În sală au fost prezenţi peste o mie de persoane. Pentru a aduce şi distribui un astfel de „ajutor” umanitar, probabil ar fi fost nevoie chiar de un TIR.

Oare nici un observator (dotat cu o cameră video sau aparat foto) nu a reuşit să surprindă o mulţime de o mie de persoane împărţind bere, apă minerală, covrigi, nuci sărate, icre negre, coniac de 10 ani, bucăţi de aur la poporul muncitor?

Astfel de metode de manipulare şi dezinformare devin penibile şi demonstrează degradarea psihică şi morală la care ajung unii concurenţi electorali din cauza disperării care iată că începe să le domine raţiunea şi bunul simţ.

Anunțuri
Standard

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s