Politica, ProletKult

Tudor Gheorghe – Căţelandri


Nu m-am temut de lupii maturi
Le tai un cal bătrân şi-i saturi,
Da’ ce ne facem cu căţeii?
Care în numele ideii
de Revoluţie se-ngraşă
Şi-abia despachetaţi din faşă
Încep să scoată colţii tineri
Şi-o muscă şi pe Maica Vineri,
Dacă la ora programată n-au porţia asigurată.
Atenţie la căţelandri
Când sunt sătui se joacă tandri
Se hârjonesc în haită mică
Dar cresc si se-nrăiesc
Şi ştim c-atunci când haita se măreşte
Nici Dumnezeu nu-i mai opreşte!
Ajung la rându-le lupi maturi
Şi nu mai şti cu ce să-i saturi
Că sunt colţi şi au pretenţii.
Sunt rude toţi cu disidenţii.
I-a chinuit nomenclatura,
Şi-au trebuit să-şi ţie gura
De-aceea vor acum să muşte
Să n-aibă cine să-i împuşte.
Nu m-am temut de lupii maturi.
Le tai un cal bătrân şi-i saturi”

Tudor Gheorghe – Căţelandri

Standard

3 gânduri despre „Tudor Gheorghe – Căţelandri

  1. Minunată fotografia de mai sus (prima!!!). Dar nu am înţeles un lucru. Unde îi este ciudul ud? Nu cumva şi fotografia a fost (ca şi originalul) prin Elveţia şi s-a „glamurat” un pic? Mă refer la unele zvonuri de prin internet, conform cărora Filat şi-ar fi ascuns prin cele ţări străine începutul serios de chelie sub un superb implant de păr. Să fie oare adevărat?…

    Apreciază

  2. Îmi cer scuze. Am vrut să scriu „CIUFUL”. Vă amintiţi de ciuful cela ud, „revoluţionar” din 7 aprilie, care se bălăbănea ca un şoricel murat pe o frunte albă ca varul. De vitejie, fireşte, era albă ca varul. Asta, am aflat mai târziu, e faţa CUR-AJULUI.

    Apreciază

  3. Pingback: NOUL GUVERN UNGUREANU, ”TINERII COMPETENTI”, COPII DE NABABI SECURISTI, ARIVISTI, CORPORATISTI. ”Atentie la cățelandrii!” - Razboi întru Cuvânt - Recomandari

Lasă un răspuns

