Degradare

Cum rămâne cu dreptul de a rămâne acasă?


Recent, un grup de intelectuali au cântat ode valurilor migraţiei din Republica Moldova, în cadrul emisiunii Fabrica, de la Publika TV. În opinia lor, este minunat faptul că există dreptul de a călători în afara ţării. Nu cred că majoritatea moldovenilor împărtăşesc aceeaşi părerea.

Odată cu cădere URSS am obţinut „dreptul de a călători”, dar am pierdut dreptul de a rămâne acasă. Cu acest drept, cum rămâne, dragii noştri intelectuali?

Standard

5 gânduri despre „Cum rămâne cu dreptul de a rămâne acasă?

  1. Pingback: Cum rămâne cu dreptul de a rămâne acasă? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Cum rămâne cu dreptul de a rămâne acasă? | De la bloggeri adunate

  3. Salut.Marti de ,,Inaltarea Sfintei Cruci,, mare sarbatoare se sarbatoreste la Aiud,ca in fiecare an parastas la sfintii inchisorilor.Daca puteti veniti si voi. Si mai am o rugaminte la tine,trimite-mi pe adresa privata daca ai un e-mail sau un telefon-contact a lui Pavel(cei doi gemeni Petru si Pavel),cu parul lung.Am avut mailul lui,dar l-am pierdut din pacate. Salut TLC

    Apreciază

Lasă un răspuns

