Dacă aș fi fost voia mea, l-aș expedia pe Brega pe o insulă pustie. De ce nu?


Da, eu consider că Oleg Brega trebuie izolat undeva pe o insulă pustie, pentru că reprezintă un element periculos pentru societate și pentru democrația moldovenească. Cine îmi va interzice să am o astfel de opinie? Omul a început în ultimul timp să împartă citații în judecată ca invitații la parada gay. Nu pentru că ar avea o “cauză dreaptă”, ci pentru că este condus de anumite complexe și frustrări, asemenea lui Hitler, spre exemplu.

Să participi la dezbateri cu dânsul este inutil, pentru că nu acceptă să asculte opinia nimănui și atacă isteric pe oricine nu-i împărtășește opinia. Orice discuție în contradictoriu cu acest om este mai prejos de demnitatea umană.

Parteneriatul lui cu anumite asociații care afirmă că luptă pentru “drepturile omului” e o combinație fatală. Ce poate fi mai periculos decât susținerea unei persoane cu un comportament inadecvat de către organizații care au în spate un puternic potențial de presiune? Scandalul legat de http://www.privesc.eu este doar un început. Sunt sigur că vor urma și alte “isprăvi” (a se vedea emisiunile de dezbateri).

Poate național-socialiștii nu ar fi devenit ceea ce au devenit dacă nu acceptau în sânul lor pe Hitler. Brega nu este prea departe, el este un instrument perfect pentru discreditarea societății civile și în special a organizațiilor care pretind că promovează drepturile omului (anterior a făcut același lucru cu organizațiile “unioniste”).

Dacă aș fi voia mea, l-aș expedia pe Brega cât mai departe de țara noastră, fie și pe o insulă din Oceanul Pacific. De ce nu? Sunt sigur că opinia mea este împărtășită de foarte multă lume din societatea civilă.

P.S. Nu am nimic personal cu dânsul. N-am avut prea multe ocazii să interacționez cu el. Dar activitatea lui îmi displace (pentru că o consider dăunătoare) și am tot dreptul să am o astfel de poziție.

Mi-a plăcut ce a scris jurnalistul Pavel Păduraru pe fb: „Oleg Brega își bate joc de oameni cu cel mai mare tupeu. De pildă, el știe că creștinii nu-l vor da în judecată și îi ofensează ca la gura cortului, propagând deschis disprețul față de ei. Iar pe jurnaliștii care mai mult sau mai puțin susțin creștinismul sau condamnă pederastia îi declară neprofesioniști… Se pare că, în opinia sa, profesioniști sunt numai cei care se (cuvânt urât) în (cuvânt urât), iar cei care se mai duc pe la Biserică îs analfabeți. Brega se chinuie să demonstreze ca e as într-un domeniu în care, de fapt, nu pricepe nimic și disperat îsi permite să facă și aprecieri… Mai mult, el folosește niste oameni sărmani, care luptă pentru supraviețuire, manipulându-i obraznic pentru a-și apăra interesele sale jalnice, pentru care probabil primește bani din exterior…. De aia toți cei ofensați de el ar face foarte bine dacă l-ar da în judecată!”

P.S.S: la 30 secunde după postarea linkului la acest material pe FB, mesajul a fost șters, cică:„We removed the following content you posted or were the admin of because it violates Facebook’s Statement of Rights and Responsibilities”. Probabil, cineva s-a grăbit să se plângă administrației FB fără să mai citească textul. Totuși, e straniu, dobitocul pe care îl suspectez de acest lucru nu este în lista mea de prieteni.

Dacă aș fi fost voia mea, l-aș expedia pe Brega pe o insulă pustie. De ce nu?

Un gând despre &8222;Dacă aș fi fost voia mea, l-aș expedia pe Brega pe o insulă pustie. De ce nu?&8221;

Lasă un răspuns

